tu i tam

W naszym serwisie znajdziesz 642 haseł

Filtr do obserwacji slonca
Witam
Postanowiłem dla odmiany spojrzeć w Słońce. Przejrzałem
archiwa, wiem już, że filtr montuje się przed obiektywem,
a nie za okularem. Ponieważ jednak uważam oczy za całkiem
przydatne narządy, a w dodatku planuję obserwować przez
lornetkę, więc mam szansę wypalić sobie oba naraz,...


filtr do oczyszczania gazów
kto CI ta cene podal??? mam kolege co zaklada instalacje gazowe i ostatnio
zakladal do lagunki 2.0 16V taka ladna instalacje z komputerem, ktora sie
sama reguluje..i kumpel mowi ze swietna instalacja tylko ze dla
uzytkownika
a nie montera.. bo po zalozenu to zapominasz ze ja masz i dopiero po 3
...


filtr do opalania
Jadąc pod namiot, zawsze brałam szampon, żel pod prysznic (jakiś delikatny, tak
coby posłużył jako żel do higieny intymnej zarazem i żel do twarzy), krem z
filtrem do opalania, pomadkę ochronną, tusz do rzęs (którego przeważnie i tak
nie używałam).
Jadąc nie pod namiot, zabieram: żel do...


Filtr do pralki
robaczek-parszywek napisał:

> no tak ale czy nie uważasz ze w tej chwili to wyglada mniej wiecej
tak że
> kobiety chcą równouprawnienia i jednoczesnie przywilejów dla
ziebie ze wzgledu
> na pleć

o jakich przywilejach mówimy?
o...


filtr do Tunezji
z jakim filtrem do Tunezji??
mam pytanko jak mocny filtr w olejku do polania muszę kupić na wyjazd do
Tunezji?? nie wiem jak jest tam mocne słońce, chce sie ładnie opalić ale ie
poparzyć, mam dość jasna karnacje i jadę z dzieciaczkiem wiec dla niego muszę
sie zaopatrzyć w jeszcze mocniejszy...


filtr do twarzy
ja też polecam ten fixer. sama go używam, a pracuję jako wizażystka.
jeśli zdecydujesz się na jego kupno, na pewno nie pożałujesz. korzystają z niego profesjonaliści. utrwala rewelacyjnie. tylko pamiętaj, że można go używać na specjalne okazje. na co dzień jest zbyt silny. z lżejszych kosmetyków polecam utrwalacz...


Filtr drabinkowy 455kHz
Witam
Czy wykorzystując typowe rezonatory ceramiczne
mozna zrobić filtry drabinkowe podobne do kwarcowych ?
Domyślam się ze mozna, ale chodzi mi bardziej czy ktoś
w praktyce robił lub spotkał takie rozwiązanie,
moze link do jakiejś strony WWW ze konkretnym rozwiązaniem
lub teorią...


filtr Eheim
Witam,
prostu czy można na tym zarobić? Jakie macie dośwaidczenia?



Moj sasiad prowadzi taka agencje. Mial sklep z  duperelami, udalo mu sie
zalatwic otwarcie agencji pocztowej (nie wiem jak - ale ma rodzine na
poczcie). Przez pierwsze 6-9 m-cy nie mial rewelacji -...


filtr ekranowy
W poprzednim odcinku "Jorg" <a@wp.pltako rzecze:
FreeMen!
Zrób to jeszcze raz - a obciążę Cię
kosztami nowego filtra ekranowego.
:o))
Pozdr
Jorg



Cóż, klasyczny bełkocik się czytuje, nie popijając w tym czasie piwka ;-)
...


Filtr elektryczny
Witam grupowiczów!
Mam pro?b?: czy kto? móg?by mi wyja?ni? (króciutko) zasad? dzia?ania i
nazewnictwo filtrów elektrycznych (górnoprzepustowe, dolno,
?rodkowopasmowe itp. )
Natkn??em si? na te poj?cia podczas robienia testów na studia, a nie
uczyli mnie tego w szkole :(
Bardzo prosze o...


filtr emboss
Witam,
Ostatnio trafiłem na jakiś tutorial Photoshopa, w którym opisane było
ciekawe narzędzie, które np. do "płaskiego" kształtu dodawało różne cienie,
światła itp. powodując jego "uwypuklenie". Niestety nie pamiętam jak się
nazywało, ale pamiętam, że było dużo opcji na kilku kartach...


filtr ffdshow
Jak dodac filtry ffdshow (postprocessing, deinterlancing, blur) przy konwersji video? Konwertuje na mp4 programem "super" zaznaczam directshow i wszystko idzie pieknie tak jakby te filtry dodawal (pokazuje sie ikona w prawym dolnym rogu) z tym że po skonwertowaniu video jest bez tych filtrow. Dodam ze taki sam efekt jest przy konwersji programem...


Filtr górnoprzepustowy
Co sądzicie o mikserze mackie cfx 20 mkII ????

OPIS:
Mikser dźwięku z 32-bitowym procesorem efektowym i 3 punktowym graficznym EQ; 16 wejściowych kanałów mic/line wyposażonych w profesjonalne mikrofonowe przedwzmacniacze; 2 wejściowe kanały stereo; ciepła i naturalna 3-punktowa equalizcja...


filtr gąbkowy
"Rendi" <rendi12@wp.plnapisał(a):
:))) hmm.. za ile?:) może za darmo?:)) razem z oprzyrządowaniem czy same
akwa?!:))



Raczej nie za wiele.. :-) Co do oprzyrzadowania to skromnie, jakis stary
filtr denny, pare grzalek (AFAIR 100-150 watowych), filtr gabkowy,...


Filtr gazu
Witam,
Zamierzam zalozyc instalacje gazowa w samochodzie Xara 1,4  rok 2003.
Pytanie do uzytkownikow tych samochodow z instalacja gazowa. Czy nie ma z
tym problemow? Chodzi o to czy samochow zachowuje sie tak jak na benzynie,
czy ma taka sama moc idt. Jeszcze kwestia ceny. W warsztacie powiedziano...


Filtr HEPA
3 Worki Micron Magic HEPA do odkurzacza KIRBY
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=67337840
Zestaw 5 karbowanych pasków napędowych do KIRBY
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=67025437
2 Worki Allergen Reduction HEPA Filter do KIRBY
...


filtr HEPA w odkurzaczu
Filtry HEPA w odkurzaczach
Witam. Rozgladam sie wlasnie za nowym odkurzaczem. Widze ze na rynku sa modele
bezworkowe z filtrami HEPA. Czy ktos u osob, ktore mialy do czynienia z takimi
odkurzaczami moglby opisac swoje wrazenia. Czy ta bezworkowosc jest faktycznie
taka zaleta? No i filtry HEPA. Czy je sie myje...


filtr IIR
Użytkownik Artur Butryn <akaj@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bc7d3p$en@news.onet.pl...
Czy ktoś kiedyś zajmował się podobnym tematem? Chodzi mi o filtr
górnoprzepustowy lub lepiej środkowoprzepustowy zrealizowany na
mikrokontrolerze AVR. Zakres...


filtr informacji
Witam,
Prosila mnie pewna leciwa Pani,
blisko dosyc spokrewniona z pomocnikiem
Lindleya, Langfordem, o zebranie jakichkolwiek
dostepnych w necie informacji o warszawskich
filtrach. Bede wdzieczny za ciekawe linki.
Oczywiscie pogoogluje takze, ale zawsze jest szansa,
ze ktos ma cos...


filtr interpolacyjny
"1024 Ireneusz Niemczyk" <adres@jdziesz.w.starym.archiwumwrote in
message | Założenia mam następujące:
| - pasmo przenoszenia takie, aby próbkowanie sygnału z częstotliwością
max.
| 100MHz (lub docelowo 200MHz)miało sens
| - cyfrowa regulacja wzmocnienia sygnału...


Filtr IP
na początek zainstaluj klienta z domyślnymi ustawieniami. Polecam Azureusa lub uTorrenta.
Przy instalacji lub przy pierwszym uruchomieniu zapytają ci się o typ łącza i wtedy wybierając 1MB/ADSL automatycznie ci ustawi konfigurację.
Później możesz zacząć kombinować, ale u mnie chodzi na domyślnych z...


filtr IR
Witam!
Mam komputer do którego chciałem dokupić kartę graficzną. Nie wiem tylko czy bedzie pasować... Moja płyta głowna to: VIA 694TAS
* Support Socket 370 processor for Intel Pentium III Tualatin/Celeron (FC-PGA2), CoppermineTM (FC-PGA) , CeleronTM (FC-PGA) Processor, Optimized for 133MHz Front Side Bus...


Filtr kabinowy
1. do ilu stopni klima powinna nam schłodzic wnętrze max? gdy jest na dworze ok 15C?

2. czy jesli klime włacze i ona pracuje to czy zużywa sie ten czynnik chłodzący?
ekonomiczniej właczac ją tylko w upały czy non stop także zimą i latem? jesli pracuje non stop to mi szybciej zużyje ten gaz to...


Filtr Kalmana
Testowałem
Jak krótki kawałem to można się bawić godzinami, zwłaszcza Grain Surgery.
Wolę oczyszczać online filtrem kalmana.
K.
Usuwac szum mozna na wiele sposobow. Rozbieranie filmu na klatki i
usuwanie
Phothoshopem w polaczeniu np. z pluginem Noiseware. Albo wsadowe...


filtr keramzytowy
Użytkownik "pluton" <zielonad@gazeta.plnapisał
Wlasnie jestem w trakcie wykonywania DOKLADNIE teog samego.
Kregi setki (wys. 50), 2 studnie, kazda po 6 kregow.
Trzeciego zbiornika bym nie dawal, bo nie widze specjalnie, po co.
Miedzy pierwszym a drugim zbiornikiem dam jakis dodatkowy filtr...


filtr koloryzujący
"Albert" w /.../
| ... z pewnością Twój głos będzie słyszalny.
No tak, grupy dyskusyjne rzeczywiście zabierają dużo czasu.
Ale czasem warto zabrać głos. Zawsze to coś nowego.



Warto też czasem posłuchać. Jest tu sporo ciekawych ludzi i takich
...


filtr kominowy
Moze sie zbytnio nie znam, ale co ten filtr robi z tymi czastkami potem?
I czemu ten filt nie jest obowiazkowy?



podobnie jak ja, niewiem moze dopala je metoda elektrostatyczna jak filtry kominowe????
bo sadza to chya nic innego jak jakies pozostlaosci po niespalonym paliwie???...


filtr konwersji grafiki
Elo
Nie mam na kompie zainstalowanego pakietu office a nie moge odczytac pewnego pliku za pomoca wordpadu...Jakim programem moge otworzyc ten plik??http://www.sciaga.pl/tekst/69831-70-teczka_zawodu_lekarz_weterynarii
Jak otwieram przez wordpad to jest napisane:
Nie mozna zaladowac filtru konwersji...


filtr kremu do opalania
Jaki filtr kremu do opalania????

jadę na początku czerwca w okolice Bodrum no i spodziewam się gorącego
sołneczka...........jaki filtr będzie najlepszy na początek, 30 czy wyżej??
dodam, że opalam sie dosyć łatwo i na brazowo, ale boję się, żeby jednak się
nie...


Filtr kwarcowy 10.7
Male sprostowanie, chodzilo mi tylko o odbieranie sygnalow AM nadawanych
przez
statki powietrzne o nadawaniu w tym pasmie nigdy nawet
nie myslalem bo to juz jest gangsterstwo.



Witam
Ale sprostowanie jest zbedne.
Przeciez nigdzie nie napisales slowa o...




Strona 5 z 22 • W naszym serwisie znajdziesz 642 haseł • 1, 2, 3, 4, 5 , 6, 7, 8 ... 22 

Powered by WordPress dla [tu i tam]. Design by Free WordPress Themes.