filtr do oczyszczania gazów

Widzisz posty znalezione dla hasła: filtr do oczyszczania gazów





Temat: Kilka pytan pana topka.. :-]

kto CI ta cene podal??? mam kolege co zaklada instalacje gazowe i ostatnio
zakladal do lagunki 2.0 16V taka ladna instalacje z komputerem, ktora sie
sama reguluje..i kumpel mowi ze swietna instalacja tylko ze dla
uzytkownika
a nie montera.. bo po zalozenu to zapominasz ze ja masz i dopiero po 3
latach na przeglad przyjezdzasz... tak wiec majster sobie nie zarobi na
Tobie przez 3 lata.. a z tego co pamietam to ta wlasnie instalacja wyszla
cos ok 3tys zl ..


No to mu zapodal klasyczna mieszalnikowa. Cena pasuje. W Krakowie ok .2600
z butla w kolo.
Komputer sterujacy podawaniem gazu (poprzez silniczek krokowy?)
musi byc montowany - i teraz nie pamietam dokladnie - do samochodow
nowszych niz 1996, chyba. I jest to wymog. Takze do instalacji klasycznych.
Czyszczenie filtra gazu co trzy lata jest nierealne. Qmplowi sie swietnie
jezdzilo, ale po 50tys km i 1,5 roku samochod przestal miec ochote jechac
na gazie - filtr byl caly zapchany jakims syfem. Zalecaja wymiane co 10tys.
Wyświetl wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: gaz opel corsa C

IMHO bedzie sie oplacać poniewaz moje autko pali 8 litrów na 100km. a przy
ostrzejszej jeździe nawet wiecej a mam zamiar robic ponad 50 000
kilometrów na
rok. w związku z tym ta inwestycja powinna mi sie zwrocic po 2 latach.
jednak
mam dylemat poniewaz przy tak duzej zakladanej liczbie km mialem zamiar
przedłużyć gwarancje o kolejne 2 lata(koszt ok.1.7kPLN) poniewaz mam obawy
czy
cos sie nie zepsuje przy mojej sportowej jeździe -choć nie powinno bo moim
zdaniem opel to jednak solidna marka. ciagle sie jednak nad tym


zastanawiam

1. Te 7000 to wydaje sie byc nierozsadnie droga instalacja z wtryskiem gazu.
W normalnym zakladzie zrobisz moze i za 4 tys z ogonkiem. Musisz poszukac.
2. Gazu pewnie bedzie Ci palil tak z 9-10 litrow. Do tego co mniej wiecej
3-4
miesiace bak benzynki. Zbiornik w kolo miesci ok. 36 litrow wiec przebiegi
pomiedzy tankowaniem do 400km.
3. Co 10 tys przeglady instalacji, wymiana/czyszczenie filtra gazu, moze
takze
wymiana swiec i przy duzym pechu kabli WN (10 do 30 + ok. 50 + kable
wg zyczenia)
4. Zwrot "sportowa jazda" sugeruje wysokie wymagania w kwestii reakcji
samochodu na pedal gazu - no wiec, khm, odpusc sobie, bo bedziesz
nieszczesliwy.
Mam instalacje na wtrysku, od 3 mies nierozwiazane problemy z iskra
i przez to gorsze osiagi. Generalnie tak czy inaczej reakcja na pedal gazu
bedzie mniej entuzjastyczna. Przy silniku 1.4 to sobie naprawde daruj - albo
jedno albo drugie.

Zdroofka
Tomcat

Wyświetl wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Skutki jazdy na LTP
Andrzej Bienias napisał(a) w wiadomości: <37d8a@news.vogel.pl...


Miasto 12-14 l, trasa 10-11 l. Spalanie jest mniejsze sie przy wezszych
oponach 165 zamiast 185.


Normalne :) Mniejsze opory toczenia :) Ale - czy nie boisz się o drogę
hamowania ?


licznikowego. Przy 120  jest jeszcze troche zapasu pod pedalem
gazu, zeby przyspieszyc przy wyprzedzaniu.


Święta prawda


Moze to sprawa regulacji (kat wyprzedzenia zaplonu i sklad
mieszanki), ale w moim wyglada na to, ze na gazie jezdzi
lepiej niz na benzynie.


To też - już w moim fso1500 były takie anomalie :)


Problemow wiekszych nie ma. Trzeba pilnowac ustawiania
luzow zaworow co 5000 km (instrukcja dla benzyny podaje
10 000 km). Jesli sie tego nie przestrzega, to sa problemy z
odpalaniem, zwlaszcza w zimie.


W sumie, aż tak nie przestrzegałem tego - ale faktycznie warto.


Nalezy pilnowac czyszczenia filtru gazu co ok. 20 000 km.
Nie widzialem o tym i po 60 kkm zaczal zle palic i stal
sie mulowaty.


Hmmm - jest ? Może i ja muszę przeczyścić ? Czy to może ta śruba do
spuszczania syfu z parownika ?


Przy jezdzie na gazie, plywak w gazniku (gaznikowe)
stuka o dno gaznika zamiast plywac po powierzchni
benzyny i sie robia w nim dziury. Co 30-50 kkm
trzeba go wymienic.


Ja w fso1500 załatwiłem to w inny sposób :) Jak mi  się dziury zrobiły,
wziąłem lutownicę i załatałem :)

Wyświetl wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Skutki jazdy na LTP

Tomek <kl@sec.polbox.plwrote in message



Andrzej Bienias napisał(a) w wiadomości: <37d8a@news.vogel.pl...

| Miasto 12-14 l, trasa 10-11 l. Spalanie jest mniejsze sie przy wezszych
| oponach 165 zamiast 185.

Normalne :) Mniejsze opory toczenia :) Ale - czy nie boisz się o drogę
hamowania ?


  Na suchej jezdni rzeczywiscie jest gorzej. Ale na
mokrej i na sniegu waskie opony sa lepsze. A zima
za pasem. :-)

[...]


| Problemow wiekszych nie ma. Trzeba pilnowac ustawiania
| luzow zaworow co 5000 km (instrukcja dla benzyny podaje
| 10 000 km). Jesli sie tego nie przestrzega, to sa problemy z
| odpalaniem, zwlaszcza w zimie.

W sumie, aż tak nie przestrzegałem tego - ale faktycznie warto.


  Latem tez nie zwracam na to uwagi. Ale ponizej 10C
nie moglbym uruchomic silnika bez regulacji zaworow.


| Nalezy pilnowac czyszczenia filtru gazu co ok. 20 000 km.
| Nie widzialem o tym i po 60 kkm zaczal zle palic i stal
| sie mulowaty.

Hmmm - jest ? Może i ja muszę przeczyścić ? Czy to może ta śruba do
spuszczania syfu z parownika ?


  To tez. Jest jeszcze (nie we wszystkich instalacjach)
taki maly filtr gazu. Za pare groszy wyczyszcza Ci go w
kazdym warsztacie instalujacym gaz, a jak zobaczysz jak
to robia, to sam tez mozesz pozniej czyscic. Z mojego
wylecialo sporo grafitowego pylu.


| Przy jezdzie na gazie, plywak w gazniku (gaznikowe)
| stuka o dno gaznika zamiast plywac po powierzchni
| benzyny i sie robia w nim dziury. Co 30-50 kkm
| trzeba go wymienic.

Ja w fso1500 załatwiłem to w inny sposób :) Jak mi  się dziury zrobiły,
wziąłem lutownicę i załatałem :)


  Mozna tez w ogole "odpuscic" sobie uklad benzynowy
i jezdzic tylko na LPG. :-)


Pozdrawiam
Tomek


Pozdrawiam                                              Andrzej

Wyświetl wszystkie odpowiedzi z tego wątku

 

Powered by WordPress dla [tu i tam]. Design by Free WordPress Themes.