Filozofia Serwis

Widzisz posty znalezione dla hasła: Filozofia Serwis





Temat: Kosmos


Szynter Krzysztof wrote:
Pt 03 sty 2003 08:43:50p, "Mariner" <some@somewhere.comnapisal(a):

| Nie lepiej nauczyć się
| Photoshopa i PHP-a oraz javy i flasha i robić stronki komuś za kasę a
| potem kupić sobie za to np. teleskop?

lub "zglosic"/"zaoferowac" swa pomoc przy "tworzeniu"/"przetwarzaniu
informacji" do innych juz istniejacych stron...


O! To nie jest glupie! Najwieksze problemy rodzimych site'ow astro to brak
kadr, ze sie tak wyraze. Gdyby  ktos, zamiast samemu klepac jakies male
stronki, chcial stworzyc/uzupelnic jakis dzial w www.astrohobby.net albo
www.astronomia.pl na ten przyklad, to zostanie przyjety z otwartymi rekami.
Trzeba sie bedzie pewnie jakims rygorom podporzedkowac (uklad, szata
graficzna, filozofia serwisu itp.) ale jestem przekonany, ze to dobry pomysl
i naprawde warto.

Ayrton

Wyświetl wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Kia = Żart
Biorac pod uwage taka filozofie serwisu (pewnie narzucona przez producenta)
zastanawiam sie ile ta czesc z serwisu w niemczech bedzie firmowym transportem
SZLA :-) (z naciskiem na ostatnie slowo!) :-)

Ps. Dobrze, ze to tylko maly czujnik - jakby tak musieli ciagnac z niemiec
skrzynie biegow... wiecie ile to wazy??? (pewnie dlatego 7 lat gwarancji - zeby
wogole byli wstanie cos w jej ramach wymienic) :-) Wyświetl wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Kia = Żart

> Biorac pod uwage taka filozofie serwisu (pewnie narzucona przez
> producenta)

jeśli pomoże Ci poczucie braku osamotnienia w swoich
doświadczeniach, które teraz właśnie zbierasz to podam taki
przykłady z centralnej Polski; w aucie syna mojego znajomego (Kia
Carens) "popsuł się" elektryczny mechanizm opuszczania szyby....
To popsuł się jest w cudzysłowi nie bez powodu; raz jest tak, że
wszystko działa bez zarzutu a innym razem nie działa w ogóle i nie
jest ta awarja - tak jak w Twoim przypadku - uzależniona od pogody
:-)
Panowie z nadarzyńskiego serwisu KIA MOTOR (:D) COMPANY przez dobre
pół roku (bo na tyle wystarczyło cierpliwości) próbowali pomóc
właścicielowi pojazdu ale nie dali rady zrobić tego skutecznie więc
syn znajomego dał sobie spokój z tą usterką i nauczył się z nią żyć
czego i Tobie szczerze życzę :-)

Carpe Diem....
Wyświetl wszystkie odpowiedzi z tego wątku



Temat: Pietnuje www.bileteria.pl (dlugie)
Piętnuję www.bileteria.pl za skandaliczną jakość obsługi i podejście do
klienta!

Krótkie wprowadzenie. Www.bileteria.pl jest serwisem zajmującym się
dokonywaniem rezerwacji w teatrach (nie sprzedaje biletów). Nie w jakiś
małych teatrzykach, ale w większości najlepszych teatrów w Warszawie, od
Współczesnego po Narodowy. Nie jest to również serwis nieznany.
Reklamowany jest na wielu stronach teatrów, serwisów o kulturze, a nawet
adres jest umieszczony na plakatach reklamujących różne przedstawienia
rozklejonych po całej Warszawie.

Aby skorzystać z serwisu, nie trzeba wiele. Wystarczy się zarejestrować
(jedynym warunkiem jest podanie pełnych i prawdziwych danych potrzebnych
do rezerwacji: imienia, nazwiska, adresu, telefonu) pod podanym
identyfikatorem (o ile jest unikalny), a system bardzo szybko wysyła
hasło. Hasło jest generowane automatycznie i - to jest ważne - nie można
go zmienić. A przynajmniej nie ma o tym nigdzie informacji na
www.bileteria.pl.

Założyłem sobie kiedyś konto na tym serwisie "z domu". Hasło - niestety
- również zostawiłem w domu. Chcąc więc wykonać rezerwację 7 biletów na
sztukę w Teatrze Współczesnym założyłem nowe konto "z pracy" (nie ma
nigdzie informacji, że tak nie można).

Zamówienie na 7 biletów złożyłem bez problemu. Jedyny problem to to, że
nie można zamawiać więcej niż 4. Jak chce się więcej, to należy uzyskać
specjalne zezwolenie / potwierdzenie od bile@bileteria.pl (jest to
jedyny kontakt z tym serwisem, nie ma żadnych telefonów, ani nie
znalazłem innego emaila). Konto "domowe" mam w @inetia.pl. Zamówienie "z
pracy" robiłem z konta @email.com.

Bileteria.pl ma bardzo miły zwyczaj przesyłania różnych informacji o
promocjach. Wczoraj przeczytałem następujący:

/cytuję/
Subject: Rekomendacje i ...wiosenne porzadki
   Date: Wed, 28 Feb 2001 23:27:20 +0100 (MET)
   From: Internetowa Bileteria <bile@bileteria.pl
     To: pawel.szymc@inetia.pl
[... tutaj była reklama różnych nowych sztuk ...]
#################################################
Uprzejmie informujemy, ze w dniu 2001-03-31 konczymy
nasza charytatywna akcje przypominania zapominalskim
loginu i hasla, ktore
-sie zagubily
-sie zapomnialo
-posypaly sie Windows'y
-kot wylizal twardy dysk
-zmienilo sie prace
-zgubilo sie notes
-wirus rozlozyl Outlook'a
-osmiomiesieczna coreczka nacisnela DEL
Koniec z lekcewazeniem serwisu.
Od 2001-04-01 (zbieznosc z Prima Aprilisem
jest przypadkowa) ta usluga bedzie kosztowac
50 PLN + 22% VAT.
Osoby, ktore nie pamietaja hasla i loginu
proszone sa o przyslaniu w marcu br.
pustego e-maila z wpisanym w temacie
haslem
HL
Odpowiemy w ciagu 48 godzin.
/koniec cytatu/

Pomyślałem, że to trochę dziwne. Bardzo użyteczny serwis, a tu takie
szykany. Więc napisałem email (z adresu @inetia.pl, 5/03/2001):

/cytuję/
Hmmm. Czy to zart? Jak zauwazylem, bileter.pl nie
umozliwia ustawienia wlanego hasla, co oczywiscie
nie ulatwia zapamietanie tego, co wygeneruje
system. Moze latwiej byloby utworzyc automat,
ktory resetowal by haslo na domyslne i wysylal na
adres email. Ja - niestety - zapomnialem haslo,
jakie mialem ustawione w domu i musialem zalozyc
nowe konto (mam nadzieje, ze nie jest to niezgodne
z regulaminem bileteria.pl...).

Ten serwis jest zbyt wygodny, aby zniechecac ludzi
do jego korzystania ustanawiajac jakiekolwiek
oplaty karne (zreszta, jak je egzekwowac...)

Pozdrawiam,
Paweł Szymczak
pawel.szymc@inetia.pl
jak rozniwez:
paw@email.com
/koniec cytatu/

Dzisiaj rano chciałem sprawdzić, czy moje 7 biletów jest już
zarezerwowanych. Niestety, nie mogłem się zalogować. Po nerwowym
sprawdzaniu, czy hasło zostało poprawnie wprowadzone (na 2
przeglądarkach!), dotarłem do mojej skrzynki @inetia.pl. A tam poniższy
email:

/cytuję/
Subject: Re: Rekomendacje i ...wiosenne porzadki
        Date: Mon, 05 Mar 2001 18:23:50 +0100
       From: Internetowa Bileteria <bile@bileteria.pl
 Organization: http://bileteria.pl/
         To: Paweł Szymczak <pawel.szymc@inetia.pl
  References: 1 , 2
Skoro ma Pan swoja filozofie serwisu zapraszam po bilety do kasy.
U nas niestety nie bedziemy Panu rezerwowac.

Paweł Szymczak wrote:


[... tutaj kopia mojego emaila ...]

Wyświetl wszystkie odpowiedzi z tego wątku

 

Powered by WordPress dla [tu i tam]. Design by Free WordPress Themes.